Badmintonliga • 7. runde • Resultater • Stilling i Liga og 1.-3. division

Loading

Der er 40 klubber, der deltager i den danske holdturnerings 4 øverste niveauer – Liga, 1. division, 2. division og 3. division.

I alt deltager 74 hold i de 4 niveauer.

34 hold kommer fra en klub med mere ét hold.

Hvordan er spredningen i landet, eller rettere, er der områder, der ikke eller kun meget sparsomt er repræsenteret i de 4 øverste lag?

Sydsjælland, Lolland og Falster har ingen hold.

Vest- og Nordvestsjælland har 2 hold med.

Fyn er domineret af Odense. De 3 øvrige fynske hold ligger pt alle under nedrykningsstregen i 3. division.

Sønderjylland, området syd for Esbjerg/Kolding er ikke repræsenteret.

Bornholm er heller ikke med.

—————————————————— 🏆 ——

—————————————————— 🏆 ——

Link til alle resultater, også alle holdkampe og individuelle kampe…..

https://www.badmintonplayer.dk/DBF/HoldTurnering/Stilling/#1,2025,,1,1,,,,

—————————————————— 🏆 ——

Badmintonbladet  🌎🌍🌏 Per Damkjær Juhl 

Læs også

Rasmus Hyun Øris ønsker en debat om det nye pointsystem, som Badminton Danmark indfører pr 1. juli 2026 for alle

Rasmus Hyun Øris skriver dette til mig lidt over midnat om det nye pointsystem: “Hej …

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.

Turneringer

Følg seneste internationale turneringer:

Link til BWF


Indlæg

Design By Blue Office