4 lokale klubber er i en intens og tæt kamp om at komme i Danmarksserien…. De 4 klubber er Køge, Nykøbing Falster, Næstved-Herlufsholm og Rødby. Klubberne kommer fra 4 kommuner på Sydsjælland, Falster og Lolland. Hvem der kommer i oprykningsspillet afgøres i sidste runde af grundspillet. Udover de nævnte kommuner er der 3 mere i … Læs resten af DRAMA – I Sjællandsserien kæmper 4 klubber fra Sydsjælland, Lolland og Falster om oprykning til Danmarksserien!
Kopier og indsæt denne URL på dit websted for at indlejre
Kopier og indsæt denne kode på dit websted for at indlejre