I dag rejser vi til Japan…..

Loading

Efter 2 års snak og forberedelser rejser vi i dag, lørdag den 12. juli 2025 kl 19.05 til Japan.

Vi skal besøge japanske venner – og forhåbentlig møde nye bekendtskaber, der kan udvikle sig til venner.

Vi greb muligheden i 2019, hvor vi var i Tokyo for første gang.


🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰♥️



I 2023 besøgte japanerne os i Vordingborg i 3 dage.

🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰♥️



Nu tager vi – tre gengangere fra 2019 og 9 nye, igen derud, og tilbringer 6 nætter i verdens største by og derefter 6 nætter i de japanske alper nær Nagano.

Skal vi spille badminton? Selvfølgelig skal vi det!

Men dog noget mindre end i 2019, hvor vi spillede 6 dage ud af de 7.

Denne gang har vi aftalt 2 timers badminton tirsdag og fredag i den første uge i Tokyo, samt besøg ved Japan Open torsdag, hvor vi forhåbentlig vil kunne heppe på danske spillere, måske endda få et fællesfoto!

🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰🇯🇵🇩🇰♥️

Man skal gribe chancen, når den er der……

🇫🇷🇯🇵🇩🇰🇫🇷🇯🇵🇩🇰🇫🇷🇯🇵🇩🇰🇫🇷🇯🇵🇩🇰🇫🇷🇯🇵🇩🇰🇫🇷🇯🇵🇩🇰♥️
✅🙏🏻‼️

Badmintonbladet ♥️ Per Damkjær Juhl

Læs også

Rasmus Hyun Øris ønsker en debat om det nye pointsystem, som Badminton Danmark indfører pr 1. juli 2026 for alle

Rasmus Hyun Øris skriver dette til mig lidt over midnat om det nye pointsystem: “Hej …

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.

Turneringer

Følg seneste internationale turneringer:

Link til BWF


Design By Blue Office