Mulighed for reklameplads på Badmintonbladet – Web, Facebook, LinkedIn, Twitter og Instagram.

Loading

I det halve år, hvor jeg har ejet Badmintonbladet.dk, har jeg modtaget mellem 25-30 mails med tilbud om spil- og bettingreklamer. Det har været fristende.

Men jeg har for længe siden besluttet, at der ikke skal være reklamer for spil og betting her. Jeg finder det uetisk og umoralsk.

Stor tak til landstræneren for at sætte et markant spørgsmålstegn ved den udvikling.

━━━━━━━━━━━━━ ?

Efter lang tids overvejelse har jeg dog besluttet at tilbyde plads til annoncering, som jeg kan stå inde for…..

━━━━━━━━━━━━━ ?

REKLAMESPOT
Tilbud om reklameplads på Badmintonbladet – Web, Facebook, LinkedIn, Twitter og Instagram.

Det kunne være for- og efteromtale af holdkamp, reklame for træningslejr/-tilbud, ledigt trænerjob eller udsalg. Eller kortere eller længerevarende annoncering af firma, produkt og logo.

Med over 11.200 følgere, ca 50.000 interaktioner, en rækkevidde i april 2020 på 76.000 og 9.000 klik alene via Facebook, når Badmintonbladet bredt ud.

Pris:
•1 dag, Ét opslag på Facebook, Web, Instagram og Twitter – 500 kr.
•7 dage, enten fortløbende eller datoer efter eget valg. Ét opslag pr dag på Facebook og Web, og én på Instagram og Twitter – 2.000 kr.
•14 dage – 3.250 kr.
•21 dage – 4.250 kr
•30 dage – 5.000 kr.

Ved produkt/logo/reklame-aftale af minimum én måneds varighed tilbydes
•Fast foto i “foto-karussel” øverst på Badmintonbladet.dks web.
•Facebook: Dagligt opslag/foto/indlæg med eget valg af tekst, der kan ændres løbende. Opslag publiceres på forskellige tidspunkter i løbet af dagen i perioden.
•Instagram: Foto-opslag 3 gange ugentligt.

Aftale kan opsiges med én uges varsel. Betaling sker forud for den indgåede aftale. Alle priser er excl. moms.

━━━━━━━━━━━━━ ?

BAGGRUND
Jeg sendte mit første indlæg til Badmintonbladet i april 2015, dengang de tidligere ejere forestod driften af sitet. Deres fokus var dengang på eliten.

Indtil oktober 2019, hvor jeg uformelt overtog driften, var der en velfungerende hjemmeside og ca 10.800 følgere på Facebook. Siden 2020 har jeg været indehaver af Badmintonbladet.

Efterfølgende har jeg tilføjet en LinkedIn profil, redigeret og redesignet websiden, forøget aktiviteten på Twitter, Instagram og og ikke mindst Facebook, der i maj 2020 rundede 11.230 følgere.

━━━━━━━━━━━━━ ?

Målet er at:
1)fokusere bredt – både på elite og den store gruppe af spillere og interesserede herunder,
2)tilbyde min platform til personer og klubber med noget på hjertet
3)blive en betydningsfuld og anerkendt del af den danske badmintonverden og
4)på sigt nå ud til hele badminton verdenen.

━━━━━━━━━━━━━ ?

Per Damkjær Juhl Orevej 86 4760 Vordingborg

25750105 • perdamkjaerjuhl@gmail.com

Læs også

Produktionsbygning vs badmintonhal

I et hjørne af en nedlagt industrihal, hvor der tidligere blev produceret plast-produkter, bag et …

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.