“At bruge energi, giver energi!”

Loading

Tilbage i Den Store Hal med beboerne fra botilbuddet. Længe siden jeg sidst var med på grund af ferie og helligdage.

Før os havde Farmorhuset tømt køkkenet i forhallen, så der kunne bliver gjort hovedrent for første gang i min tid til hallen.

Efter os kom pensionisterne for at spille floorball.


Sport og bevægelse er højt på vores prioriteringsliste i forhold til beboerne. Både på grund af deres vægt og den positive indflydelse motion har på det mentale, på deres psykiske tilstand.

Mit motto er:
“At bruge energi, giver energi!”

Den er de ved at være trætte af😂😉✅

Badmintonbladet ❤️ Per Damkjær Juhl

Læs også

Rasmus Hyun Øris ønsker en debat om det nye pointsystem, som Badminton Danmark indfører pr 1. juli 2026 for alle

Rasmus Hyun Øris skriver dette til mig lidt over midnat om det nye pointsystem: “Hej …

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.

Turneringer

Følg seneste internationale turneringer:

Link til BWF


Design By Blue Office